Verujemo da kontakt ne vredi bez takta

Kosili među blogerima

Jun 11, 2015

Nedavno smo u saradnji sa našim prijateljima iz Smart Agency  iz Subotice sproveli zajedničku internet akciju za njihovog klijenta Kosili . Nema bake ili mame u našem okruženju koja ne zna i ne uživa u mirisu Kosilija, mirisu detinjstva i igre pre spavanja.

Na žalost, domaće tržište je danas preplavljeno kopijama ovog dobro poznatog proizvoda. Zbog toga i jeste trenutno aktuelna kampanja Kosili – Jedan je original koju je radila Smart Agency. Originalne Kosili proizvode koji se prave po švajcarskoj recepturi možete prepoznati po znaku SWISS, što je i jedna od glavnih poruka ove kampanje, koje danas proizvodi kompanija Lomax Company iz Subotice i oni su zastupnici ovog švajcarskog brenda.

Naš zadatak je bio da animiramo domaće blogerke, novinarke i novinare koji se bave temama u vezi sa bebama, decom, obrazovanjem dece i da ih zamolimo da obrate pažnju na oznaku SWISS formule. Želeli smo da na drugačiji i inovativan način nagradimo one koji svakodnevno informišu mame i tate pa smo odlučili da napravimo jedinstvene  pakete.

Osmislili smo personalizovane poklone – peškire u bojama Kosilija na kojima je izvezen znak Kosilija i ime sajta ili nick onoga kome poklon šaljemo.

kosili kontakta

Napravili smo i personalizovana pisma/kartice u kojima poručujemo blogerima da obrate pažnju na oznaku SWISS formule. Peškir smo zajedno sa Kosili proizvodima dekorisali i upakovali na zanimljiv način. Blogeri su poželeli da sa svojim čitaocima podele informaciju o Kosili proizvodima i mi smo im zahvalni na tome što su nam pomogli da informišemo javnost.

Kosili kampanja sa blogerima sajt

 

Tags: , , , ,