google-oglas

Online oglašavanje – merljivo, povoljno, ciljano

Online marketing je oblast marketinga koja najbrže raste – i klijenti i kreatori kampanja uočavaju prednosti ovog vida oglašavanja. Povoljniji je, detaljnije „gađa“ ciljnu grupu, merljiv je i vrlo brzo se vide rezultati.
Zbog sve većeg opravdanog interesovanja klijenata za ovu vrstu marketinga, ostvarili smo saradnju sa sertifikovanim Ad Words Google oglašivačima, ljudima koji su stekli zvanične Google Ad Words sertifikate. Oni će, za naše klijente, kreirati internet kampanje i savetovati ih kako da „vode“ svoj brend na internetu.
Online marketing je složena forma oglašavanja u okviru koje se mogu koristiti brojni alati. Pravila oglašavanja se gotovo svakodnevno menjaju jer se unapređuju i marketing alati koje koristimo kao i pravila velikih IT korporacija poput Google-a ili Facebooka. Zato je važno da o vašem brendu na internetu vode računa ljudi koji dobro poznaju ovaj teren.

Za početak evo nekoliko osnovnih informacjia o oglašavanju na Google-u, kao najuticajnijoj platformi za online marketing:
• Google je naš najvažniji izvor informisanja, otuda je oglašavanje na Google-u i najvažniji vid oglašavanja na internetu. U Srbiji Google koristi 6 miliona i 200 hiljada ljudi

• Sistem oglašavanja na Google-u se zove Ad Words i predstavlja skup alata i softvera za ciljano reklamiranje i podrazumeva oglašavanje na Google pretrazi (Google search) i Google mreži multimedijalnog oglašavanja (Google display).

• U ovu mrežu spada i oglašavanje na kanalu Youtube koji je drugi najveći pretraživač na svetu, naravno, posle Google-a

• Kao i kod drugih formi oglašavanja, važno je da znate šta vam je cilj: da li želite povećanje saobraćaja na vašem website-u ili jačanje vašeg brenda? Kad znamo cilj, kreiramo Google Ad Words kampanje: na osnovu strukture publike biramo stranice na kojima će se Ad Words oglas prikazivati. Važno je da zajedno definišemo ciljnu grupu, jer je vi, ipak, najbolje poznajete!

• Kampanju na Google-u plaćate po kliku (CPC ili Cost Per Click) na vaš oglas ili plaćate cenu za hiljadu prikaza vašeg oglasa. Sami određujete budžet, svi podaci o kampanji su transparentni i dostupni u svakom trenutku.

• Zašto je Google Ad Words dobar vid oglašavanja? Zato što ima pristup vašoj publici, on zna da je prepozna i ponudi joj vašu uslugu/proizvod. Ako su vaša ciljna grupa srednje i visoko obrazovane žene, od 20 do 45 godina, ako hoćete da im kažete da je farba za kosu koju prodajete proizvedena po eko standardima i nije štetna za zdravlje, Google će vaš oglas pozicionirati baš na stranice koje posećuju žene te dobi i to posebno birajući one žene koje češće odlaze na srodne stranice posvećene lepoti i kozmetici. Vaš oglas će videti vaši klijenti.
google oglas
• Uz oglašavanje uz pomoć GoogleAds dolazite do svoje ciljne grupe, tj do svojih klijenata gde god da se oni nalaze. Za Google ne postoje geografska ograničenja. Ako prodajete aranžmane na planinama u Srbiji treba da ciljate goste u zemljama u regionu.

• Google AdWords doseže do klijenata koji pregledaju sadržaj preko računara, ali i preko tableta i mobilnih telefona. Pretraga preko mobilnih uređaja je prošle godine utrostručena i ima dalju tendenciju rasta.

Online makreting podrazumeva i korišćenje drugih platformi za oglašavanje (Youtube, Gmail, Google Plus, Facebook, Twitter…). O tim formama, pisaćemo nekom drugom prilikom.
Pridružite se stotinama miliona preduzeća širom sveta koji koriste AdWords za tekstualne, slikovne i video oglase.
Pošaljite svoj upit na kontaktaonline@gmail.com ili pozovite na 011 2609 008.
Kad nam date osnovne informacije o svom poslovanju, pripremićemo vam predlog ponude za oglašavanje na internetu.