Verujemo da kontakt ne vredi bez takta

PR kampanja za Ribella Hummus

Nedavno smo završili prvu fazu kampanje za brend Ribella hummus, kompanije DTD Ribarstvo. Naš zadatak je bio da osmislimo i sprovedemo PR kampanju kojom bismo ukazali na kvalitete ove namirnice. Kako je reč o komercijalnom proizvodu, organizovana je i oglasna kampanja u čijoj smo realizaciji, u kreativnom smislu, takođe učestvovali.

 

Šta smo uradili?

  • Kreirali smo, pokrenuli i pratili Facebook aktivaciju na stranici Ribella – Ljubitelji dobrog zalogaja povodom Svetskog dana humusa (13. maja) što je bio prvi korak PR kampanje, prvo obraćanje javnosti/potrošačima
  • Pripremili smo i poslali poklon pakete i personalizovane kartice novinarima/urednicima i food blogerkama
  • Plasirali smo saopštenje za medije povodom Svetskog dana humusa i, ujedno, informisali javnost o tome da je DTD Ribarstvo jedini fabrički proizvođač humusa u Srbiji i da kontinuirano beleži porast u prodaji
  • Pomogli smo u kreiranju oglasa (copy) za print medije i osmislili media plan
  • Urednicima i novinarima lifestyle magazina, rubrika o kulinarstvu i zdravlju smo ponudli pregršt informacija o humusu i njegovim dobrim karakteristikama, uticaju na zdravlje, podstakli ih da upoznaju ovaj proizvod
  • Predstavili smo im nutricionistkinju Jovanu Srejić, dobrog poznavaoca ove namirnice, kako bi podelila znanja o dobrim nutritivnim svojstvima humusa
  • Orgnizovali smo photo session i dobili arhivu kvalitetnih, dobro koncipiranih fotografija, hrane u čijem sastavu je humus a koje ćemo moći da koristimo dalje u kampanji
  • Organizovali smo nekoliko gostovanja na kablovskim i nacionalnim televizijama u kojima je bilo reči o humusu kao savezniku u letnjim dijetama
  • Pomogli smo u realizaciji radionice  “Kako se vole falafel i humus” na konferenciji Food Talk 2015

 

 Postignuti rezultati:

  • Uticajne food blogerke su na svojim mrežama i/ili blogovoima objavile informaciju o Svetskom danu humusa ali I o “Ribella doručku” koju su tog dana dobile na kućnu adresu
  • Više od 100 objava o humusu (recepti, dobra svojstva, rast popularnosti) u lifestyle magazinima, na portalima, lifestyle rubrikama dnevnih novina, magazinima koji se bave kuvanjem  (Bazar, Story, Lepota&zdravlje, Sensa magazin, Politika magazin, Blic kuhinja, City Magazin, Blic žena portal, Na dlanu, Informer, Kurir, Hello, Wannabe Magazin, Bakina kujna, Hrana kao lek, Dijabetes…)
  • Gostovanja su organizovana na tri TV kanala sa nacionalnom i kablovskom pokrivenošću
  • Oglasna kampanja je, prema zvaničnim podacima o čitanosti, dosegla više od dva miliona čitalaca
  • Prema uvidima prodaje DTD Ribarstvo, tokom kampanje je vidljivo podignut nivo interesovanja potrošača za Ribella hummusom i proizvodni kapaciteti su radili punom parom 🙂

 

11112222222

 

Tags: , , ,