Verujemo da kontakt ne vredi bez takta

PR podrška za regionalnu kampanju „Potpisujem!“

Ogranizacija Autonomni ženski centar, zajedno sa partnerskim organizacijama, u novembru 2013. godine uključila se u regionalnu kampanju zagovaranja za ratifikaciju Konvencije Saveta Evrope o sprečavanju i borbi protiv nasilja nad ženama i nasilja u porodici, pod sloganom “Potpisujem!”. Naš zadatak je bio pružimo PR podršku, da animiramo medije i obezbedimo veliku vidljivost ove kampanje.

123

Šta smo uradili?

  • za start kampanje smo organizovali radni doručak za novinare na kome smo im predstavili kampanju, ukazali na ciljeve kampanje i njen društveni značaj i naravno, izneli najsvežije podatke o nasilju nad ženama
  • organizovali smo medijsku podršku za međunarodnu konferenciju u Narodnoj Skupštini Republike Srbije posvećenu Istanbulskoj konvenciji na kojoj je prisustvovao i Žoze Mendeš Bota, specijalni izvestilac Saveta Evrope o nasilju nad ženama; Poslanice iz svih političkih partija su ovom prilikom stavile svoj potpis na plakat kampanje ‪‎Potpisujem i na taj način dale svoju podršku.
  • organizovali podršku u tradicionalnim i u novim medijima za seriju uličnih akcija u kojima su građani ostavljali potpise, poruke podrške i imali mogućnost da šalju zahteve donosiocima odluka,
  • obezbedili smo podršku poznatih ličnosti (Tanja Bošković, Milica Mandić, Dragan Ilić, Gorica Nešović, Ana Sofrenović, Nađa Higl, Suzana Trninić, Tamara Dragićević, Petar Benčina itd.) i njihovo učešće u promotivnim video klipovima
  • uspostavili smo saradnju sa medijskim kućama koje su podržale kampanju i emitovale promo spotove (RTS, TV Nova, Radio B92, FOX International Chanel Serbia, Naxi radio)
  • uspostavili smo saradnju sa kulturnim institucijama (KC Rex, KC Grad, UK Parobrod, KC Beograd) na vidnim mestima postavile stalke u kojima su bili postavljeni promo materijali kampanje
  • kontaktirali smo Ušće i Delta City shopping centre koji su omogućili postavljanje plakata u holovima i liftovima.
  • uspostavili smo saradnju sa posećenim kaficima u centru Beograda u kojima su građani mogli da potpišu “Potpisujem” razglednice adresirane na ministre i poslanike.
  • obezbedili smo besplatan media buying za postavljanje promotivnih “Potpisujem” bilborda i plakata na autobusima

 Postignuti rezultati:

  • Više od 50 medija je pratilo i izveštavalo o kampanji
  • Zahvaljujući efektnim promo filmovima kampanja je bila veoma zastupljena na svim mrežama, a sadržaji su se viralno širili
  • Promo filmovi su tokom zimskih meseci bili emitovani na 6 TV kanala
  • Desetine hiljada građana i građanki je potpisom podržalo kampanju
  • Agencijska procena je da je za ovu kampanju, samo u Srbiji, saznalo više od milion i po ljudi gledalaca/čitalaca/slušalaca
  • Zahvaljujući medijskoj pokrivenosti kampanje aktivistkinje AŽC-a postale su relevantne sagovornice kada je tema nasilje nad ženama u pitanju što je doprinelo većem kredibilitetu i boljoj pregovaračkoj poziciji.

potpisujem