Verujemo da kontakt ne vredi bez takta

Promena vlasnika Apatinske pivare (Molson Coors)

Jedna od najvećih svetskih pivaraMolson Coors” je potpisala ugovor o akviziciji regionalne pivarske grupe  StarBev, u čijem su sastavu  i Apatinska pivara i pivara Trebjesa iz Nikšića. Agencija Kontakta je bila podizvođač zadužen za tržište Srbije i Crne Gore. Naš zadatak je bio da obezbedimo publicitet za tu vest. Pošto se u sastavu pivarske grupe koju je kupio klijent nalazi devet pivara iz jugoistočne Evrope, originalno  saopštenje je pisano iz globalne perspektive, bez diferenciranja tržišta odnosno javnosti kojoj se obraćaju.

Šta smo uradili?

  • Adaptirali originalno saopštenje za domaće medije.
  • Sačinili medija listu tradicionalnih i online media, posebno stavljajući akcenat na vojvođanske i crnogorske medije, zbog lokacija pivara.
  • Na adekvatne adrese distribuirali materijal.
  • U direktnoj komunikaciji sa novinarima proverili njihovu zainteresovanost za vest.

Postignuti rezultati

  • Sve značajne dnevne novine (Blic, Večernje novosti, Politika, Press, Kurir, Danas, 24 sata) su objavile ovu vest.
  • Najveće agencije (Beta i Tanjug) su objavile vest.
  • Vojvođanski mediji su posvetili dosta prostora ovoj vesti, dajući joj i širi kontekst.
  • Najuticajniji online informativni portali su objavili ovu vest, a potom se dalje viralno širila.
  • Agencijska procena je da je ova vest, samo u Srbiji, došla do 1,5 miliona gledalaca/čitalaca/slušalaca.