Iako će uskoro biti 20 godina da sam u PR biznisu, bivša novinarka je vrlo živa u meni i često bude prva koja „izleti“.
Mislim da mi je baš to pomoglo (i pomaže mi) da klijente lakše i sigurnije provedem kroz medijsku … džunglu ili šumu, kako kad. Da ih pripremim za razgovor sa novinarima, pretpostavim pitanja i teme, da razumem šta je to što je određenoj publici važno da čuje. Ili, još bitnije, da u njihovim poslovnim uspesima, idejama, inicijativama, pronađem dobre teme za medije.
Vlasnica sam firme već skoro 15 godina i to je, takođe, važan deo mog identiteta. To znači da sam razvila sposobnost da se prilagođavam, naviku da stalno učim, spremnost da predlažem, iniciram, pokrećem.
Radim i kao samostalna PR konsultantkinja i kao deo većeg tima, i to sam naučila vremenom.
Duže od deceniju sam imala tim zaposlenih, sad biram saradnike prema tipu projekta i oblasti u kojoj radimo.
Radila sam/smo sa većinom nevladinih organizacija, sa malim i srednjim kompanijama, političkim strankama, međunarodnim donatorima, u skoro svim industrijama i oblastima.
Volim PR, volim da radim s medijima i novinarima. Kad se upoznamo, verovatno ću u prvih sat vremena da razmišljam šta je, u vašoj priči, zanimljivo medijima i šta bih vas, kao novinarka, pitala.
Posle toga, pričamo kako da joj – novinarki – odgovorite tako da maksimalno zaštitite svoje interese a opet, pružite i odgovore bitne za javnost
Pišite mi na suzana.milicic@kontakta.rs

