BLOG

Kako komunicirati sa medijima tokom krize?

Umeti dobro komunicirati s medijima tokom krizne situacije može da bude „game ...

Miličić: Bez obzira na profesiju važno je da pametno koristite PR alate

« Da njeno ponovo bude njeno », to je slogan koji nam je obeležio ovo proleće.

Pažljivo sa influenserima

Pažljivo sa influenserima Hajde da pošaljemo influenserima…

O promenama u komunikaciji tokom pandemije za “Nedeljnik”

“Ništa više neće biti isto”, mrmljali smo zabrinuto s…

Odnosi s medijima u društvu u kom mediji (skoro) da ne postoje

Nekoliko dana pred Kaktus festival izašlo je prvo izdanje ADBOOKA…

Svi imaju svoju verziju istine

*Intervju sa Suzanom Miličić, direktorkom agencije Kontakta…
Annie-Sparkme

Šta smo čuli, koga upoznali na #SparkMe konferenciji?

"Da li ćemo pogrešiti ako kažemo da je jedan od glavnih…

Pisali smo za Cenzolovku o intervjuu TV Prva sa optuženim za zlostavljanje deteta

Da ne bismo samo ponavljali fraze i žalili se kako "mediji neprofesionalno…

 Zašto vam je potreban PR ako ste mali preduzetnik

Ako vodite sopstveni biznis, mali ili srednji, sigurno ne raspolažete…