Zašto je 30 poznatih žena nosilo jednu crvenu torbu ovog proleća? I kakve veze mi imamo sa tim?
« Da njeno ponovo bude njeno », to je slogan koji nam je obeležio ovo proleće.
To je naziv kampanje za prikupljanje sredstava za Fond Autonomnog ženskog centra za urgentnu podršku ženama koje su u situaciji nasilja. Godinama unazad žene iz AŽC same, i uz pomoć prijatelja, “pune » ovaj fond ličnim sredstvima, koristeći ih onda za urgetna prenoćišta, prevoz, medicinske preglede, sudske takse i druge troškove za žene koje im se obrate.
View this post on Instagram
Prvi put je sada organizovana kampanja koja je podstakla ljude, kompanije, institucije, organizacije da doniraju sredstva i naprave tako stabilan izvor sredstava za pomoć ženama koje pokušavaju da izađu iz kruga nasilja.
Kampanju je osmislila i sprovela mark-tech agencija Cheil Centrade Adriatic kao svoju pro bono aktivnost kojom žele da učine da ovaj Fond postane održiv.
Za sve je „kriva“ rečenica koju je izgovorila jedna žena, žrtva partnerskog nasilja, tokom razgovora sa socijalnom podrškom u AŽC: „Ceo život sam želela da kupim crvenu torbu. I kupila sam je“.
Iz te iskrene, potresne rečenice, kojom žena pokazuje da je uspela da iskorači iz nasilnog odnosa, u kom je čak i to da ima crvenu torbu za nju nedostižno, rodila se ideja „Da njeno ponovo bude njeno“ . Za sve one koje se bore da – ono što je nekad bilo njihovo, to ponovo i postane.
View this post on Instagram
Mi smo ovde imale dvostruku ulogu: prvo, Kontakta je „kuma“ ove kampanje jer smo spojili naša dva klijenta – AŽC i Cheil – i bili inspirator ove super korisne kampanje.
A drugo, radili smo ono što uvek radimo – PR!
Kampanja nastavlja da živi a mi se polako pripremamo za jesenje akcije!
View this post on Instagram