Kampanja „Unapredi rodnu ravnopravnost“ za Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog
Rodna ravnopravnost je česta tema naših PR kampanja. Skoro celu deceniju smo radile sa Autonomnim ženskim centrom i mnogo o tome naučile.
Početkom marta završile smo kratkotrajnu kampanju rađenu za Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog pod nazivom „Unapredi rodnu ravnopravnost“.
Kampanja je pokrenuta s idejom da se oni koji na to zaboravljaju, podsete da su obavezni da pripremaju i predaju Godišnji izveštaj o ostvarivanju rodne ravnopravnosti ovom Ministarstvu. Ovaj Izveštaj treba da predaju svi organi javne vlasti, poslodavci koji zapošljavaju više od 50 ljudi, sindikati, političke stranke i tela za rodnu ravnopravnost. To je Zakonom o rodnoj ravnopravnosti propisana obaveza ali vrlo mali procenat obveznika zaista to i radi.
Ministarstvo je ovu kampanju radilo u partnerstvu sa Nemačkom razvojnom saradnjom (GIZ) i tokom tri meseca organizovane su info sesije u pet gradova.
Vizuelni identite na zadatu temu radio je studio Kitchen & GoodWolf, napravili smo promotivni materijal, animaciju koja je emitovana na nacionalnim televizijama kao i kratki promo film. U tom filmu smo razne ljude, počev od ministra za ljudska prava, pitali – šta je za vas rodna ravnopravnost.