Multimedijalna izložba o gasovodu Južni tok

Tokom septembra i oktobra 2014. godine za “South Stream Srbija” imali smo zadatak da u 12 gradova širom Srbije predstavimo gasovod Južni tok multumedijalnom izložbom postavljenoj u  interaktivnom kamionu. Ideja kampanje “Connecting Europe” je bila da kroz svaku zemlju kroz koju prolazi Južni tok prođe i kamion sa izložbom koja će privući pažnju medija i omogućiti građanima da se na zanimljiv način upoznaju sa projektom.

12145

Šta smo uradili?

  • Organizovali smo obilazak 12 gradova širom Srbije (Aktivacija je bila realizovana tako da je kamion parkiran u centru grada tokom celog dana; hostese ispred kamiona pozivaju građane da posete izložbu; posebno obučen host ih u kamionu provodi kroz postavku; građani na kraju dobijaju brendirani poklon)
  • Organizovali smo VIP koktele i konferencije za novinare u Beogradu i u Novom Sadu
  • Pozvali smo novinare na konferenciju, pripremili i distribuirali materijal o izložbi
  • Obaveštavali smo lokalne i nacionalne medije o kretanju izložbe

Rezultati

  • Oko 10 000 ljudi je posetilo izložbu i dobilo informacije o gasovodu
  • Oko 30 000 ljudi je videlo kamion i brending Južnog toka
  • Oko 5 000 ljudi je dobilo flajere, poklone…
  • Više od 50 medijskih kuća je pratilo turneju

Picture2