wet n wild – digitalni nastup za beauty brend

wet n wild je poznati kozmetički brend iz Los Anđelesa, koji je smeo, pun samopouzdanja i spreman da hoda po ivici. Njihova brend strategija je maksmialna inkluzija manjinskih grupa i insistiranje na različitosti. Izuzetno zanimljiv brend koji je spreman da ne ide uz dlaku, već da izaziva.

Od februara 2020. godine wet n wild je odlučio da pokrene digitalne kanale, koje mi vodimo od početka otvaranja. Do tog trenutka influenserke nisu puno obraćale pažnju na ovaj brend. Uz redovne saradnje, dobru komunikaciju sa njima i uz pomoć pažljivo osmišljenih PR paketa, uspeli smo da wet n wild dobije primećenost na mrežama, što kod poznatih influenserki, tako i kod šminkerki i običnih žena.

Influenser kampanje

Influenserke koje se bave šminkanjem su veoma značajne za ovaj tip brendova. One su te koje će podeliti svoje utiske i pokazati tajne u šminkanju. Prikazivale su proizvode detaljno, sa predlozima kako ih uoptrebiti i kombinovati.

Posebno smo ponosni na kampanju na TikToku, gde je video sa wet n wild kozmetikom imao preko pola miliona pregleda, bez oglašavanja.

Sa influenserkama je važno negovati redovnu saradnju i pokazati im pažnju u kontinutitetu. Za uzvrat smo dobili dobre recenzije i zanimljive reels klipove, koji su značajno doprineli brand awarness-u.

Glavni target digitalnog nastupa nam je reach, što smo postizali kroz oglašavanje i saradnju sa influenserkama.