PR kampanja za Ribella Hummus
Nedavno smo završili prvu fazu kampanje za brend Ribella hummus, kompanije DTD Ribarstvo. Naš zadatak je bio da osmislimo i sprovedemo PR kampanju kojom bismo ukazali na kvalitete ove namirnice. Kako je reč o komercijalnom proizvodu, organizovana je i oglasna kampanja u čijoj smo realizaciji, u kreativnom smislu, takođe učestvovali.
Šta smo uradili?
- Kreirali smo, pokrenuli i pratili Facebook aktivaciju na stranici Ribella – Ljubitelji dobrog zalogaja povodom Svetskog dana humusa (13. maja) što je bio prvi korak PR kampanje, prvo obraćanje javnosti/potrošačima
- Pripremili smo i poslali poklon pakete i personalizovane kartice novinarima/urednicima i food blogerkama
- Plasirali smo saopštenje za medije povodom Svetskog dana humusa i, ujedno, informisali javnost o tome da je DTD Ribarstvo jedini fabrički proizvođač humusa u Srbiji i da kontinuirano beleži porast u prodaji
- Pomogli smo u kreiranju oglasa (copy) za print medije i osmislili media plan
- Urednicima i novinarima lifestyle magazina, rubrika o kulinarstvu i zdravlju smo ponudli pregršt informacija o humusu i njegovim dobrim karakteristikama, uticaju na zdravlje, podstakli ih da upoznaju ovaj proizvod
- Predstavili smo im nutricionistkinju Jovanu Srejić, dobrog poznavaoca ove namirnice, kako bi podelila znanja o dobrim nutritivnim svojstvima humusa
- Orgnizovali smo photo session i dobili arhivu kvalitetnih, dobro koncipiranih fotografija, hrane u čijem sastavu je humus a koje ćemo moći da koristimo dalje u kampanji
- Organizovali smo nekoliko gostovanja na kablovskim i nacionalnim televizijama u kojima je bilo reči o humusu kao savezniku u letnjim dijetama
- Pomogli smo u realizaciji radionice “Kako se vole falafel i humus” na konferenciji Food Talk 2015
Postignuti rezultati:
- Uticajne food blogerke su na svojim mrežama i/ili blogovoima objavile informaciju o Svetskom danu humusa ali I o “Ribella doručku” koju su tog dana dobile na kućnu adresu
- Više od 100 objava o humusu (recepti, dobra svojstva, rast popularnosti) u lifestyle magazinima, na portalima, lifestyle rubrikama dnevnih novina, magazinima koji se bave kuvanjem (Bazar, Story, Lepota&zdravlje, Sensa magazin, Politika magazin, Blic kuhinja, City Magazin, Blic žena portal, Na dlanu, Informer, Kurir, Hello, Wannabe Magazin, Bakina kujna, Hrana kao lek, Dijabetes…)
- Gostovanja su organizovana na tri TV kanala sa nacionalnom i kablovskom pokrivenošću
- Oglasna kampanja je, prema zvaničnim podacima o čitanosti, dosegla više od dva miliona čitalaca
- Prema uvidima prodaje DTD Ribarstvo, tokom kampanje je vidljivo podignut nivo interesovanja potrošača za Ribella hummusom i proizvodni kapaciteti su radili punom parom 🙂