Escapelle savetovalište (Richter Gedeon)

Zadatak agencije je bio edukovati žene, pre svega mlade urbane devojke, o urgentnoj kontracepciji, njenoj primeni i delovanju, kao i o opštim pitanjima u vezi sa reproduktivnim zdravljem. Osmisliti i realizovati akciju na način da se  dopre do što većeg broja žena i da im se tematika prezentuje na njima zanimljiv i razumljiv način.

Šta smo uradili?

  • Osmislili i organizovali akciju „Escapelle savetovalište“ povodom Dana zaljubljenih u TC Delta City i omogućili zainteresovanim ženama da u improvizovanom Escapelle savetovalištu u tržnom centru dobiju besplatan savet ginekologa u prijateljskoj atmosferi.
  • Ugovorili medijsku podršku za akciju.
  • Priredilii on line podršku na Facebook stranici – nagradnu igru i anketu za posetioce stranice kako bismo proverili stepen obaveštenosti dela ciljane javnosti o dostupnim načinima kontracepcije.

Postignuti rezultati

  • Nekoliko hiljada posetilaca TC Delta City je videlo brendiranu Escapelle ordinaciju u TC Delta City.
  • Oko hiljadu posetilaca je dobilo promo materijal – flajer, olovku, kalendar, čokoladicu…
  • Oko 300 devojaka je učestvovalo u anketi u kojoj su proverile svoje znanje o kontracepciji.
  • Oko 200 fanova na Facebook stranici je učestvovalo u on line nagradnoj igri.
  • Oko 30 ljudi iz različiih delova Srbije je dobilo nagradu od Escapelle pilule (knjiga, ulaznica za pozorište, brendirana Escapelle šolja).
  • Prilog o Escapelle savetovalištu je emitovan u Nacionalnom dnevniku TV Pink, sedam dana nakon toga emitovano je TV savetovanje ginekologa u Jutarnjem programu TV Happy. Sve dnevne novine i portali posvećeni ženama su preneli vest o akciji.
[fbshare type=”button”]